Bejelentkezés

4 + 6 =
A fenti művelet eredményét kell beírni. Például 1+3 esetén 4-et.

Stresszoldás kényelmesen

 

Igen, jól olvastad.
Az Access Bars egy olyan stresszoldó módszer, aminél semmi mást nem kell tenned, mint lefeküdni, és pihenni. Közben kapsz egy kellemes, 1-1,5 órás gyengéd fejmasszázst, ami segít minden olyan gondolatot és érzést semlegesíteni, ami akadályozza, hogy könnyedén megoldást találj bármely problémádra.

Milyen jellegű problémákon tud segíteni ez a módszer?

További információkat és visszajelzéseket azoktól, akik már kipróbálták a módszert, az alábbi linkre kattintva olvashatsz:

Access Bars kezelés Szegeden

 

Barbara Pease - Allan Pease: Miért hazudik a férfi? Miért sír a nő?

Barbara és Allan Pease világsikert és nálunk is több kiadást megért könyve a Miért hazudik a férfi? Miért sír a nő? címet viseli. Három évtizednyi kutatómunka előzte meg megírását, és életünk olyan sarkalatos problémáira keresi a választ, amelyek mindennapi konfliktusaink, félreértéseink forrásai. Miért is van annyi baja egymással a két nemnek?

Oprah Winfrey - Amit biztosan tudok

Az Amit biztosan tudok, Oprah Winfrey műve, aki a legnépszerűbb TV-s műsorvezető volt Amerikában.

A könyv témakörökbe foglalt miniesszéket tartalmaz – öröm, rugalmasság, kapcsolatok, hála, lehetőség, áhítat, tiszta fejjel, hatalom – egy bölcs, és az életet igazán élvezni tudó asszony írásai. Őszinteség, erős hit sugárzik soraiból, gondolatai mindenki megszólítanak, és töprengésre késztetnek.

Az egyes fejezetek mottói remekül kifejezik Oprah életfilozófiájának lényegét. Két ilyen gondolatot idézek:

Dr. Marshall B. Rosenberg - A szavak ablakok vagy falak

Dr. Marshall B. Rosenberg klinikai pszichológus, nemzetközileg elismert békeközvetítő könyve A szavak ablakok vagy falak. A kötet témája az erőszakmentes kommunikáció, röviden EMK.

Pierre Franckh - Kívánjunk karcsúságot

Pierre Franckh: Kívánjunk karcsúságot című könyve minden kételkedőnek bebizonyítja, hogy álmodozás és valóság, remény és megvalósulás közt csupán egyetlen lépés távolság van. Ezt a lépést persze nekünk kell megtenni, de milyen könnyedén, mennyi derűvel, és mekkora siker koronázza!

11 tipp az ideális testsúly eléréséhez – fogalmaz szerényen a könyv írója az alcímben.

Ute Erhardt - Wilhelm Johnen: Mindennapi hazugságaink

Két német pszichoterapeuta, Ute Erhardt és Wilhelm Johnen írta a Mindennapi hazugságaink című könyvet. Alcíme: Az igazság nem mindig a legjobb megoldás.

„Aki megmondja az igazat, azt előbb-utóbb nyakon csípik.” – idézik mottóul.

A mű egyértelmű célja, hogy felismertesse velünk, a hazugság nem csak mindennapjaink része, hanem fontos összetevője is.

Richard Carlson - A nagy bolhakönyv

Richard Carlson az önsegítő-önfejlesztő témájú könyvek egyik mestere. Pszichológusként amerikaiak ezreinek segített jobbá, könnyebbé tenni az életét.

A nagy bolhakönyv című műve 100 rövid eszmefuttatás, történet, tanács a mindannyiunk életét befolyásoló stresszről.

Pierre Franckh - A rezonancia törvénye

Pierre Franckh sok sikeres önsegítő könyv szerzője. A rezonancia törvénye című művével nagyon sok érdekes és fontos információt ad át nekünk.

Feldmár András - Szabadíts meg a Gonosztól

Feldmár András Szabadíts meg a Gonosztól! című könyve a kanadai magyar pszichológus négy előadását tartalmazza.

Őszintén szólva a cím és a címlapon látható vörös-fekete koponya számomra olyan riasztó volt, hogy hosszú fontolgatás után kezdtem az olvasásnak. Úgy gondoltam, végül is bármikor letehetem a könyvet.

Hát nem tettem le! Bár a szerző korábbi művei kapcsán voltak ellenérzéseim (hol van ez pl. Poppertől!), de ezek elmúltak. A hiba, illetve hiányosság bennem volt. Ugyanis a látszólagos felszínesség és könnyedség mögött hiteles tudás és életismeret húzódik meg.

Rolf Dobelli - Gondolj bele, hogy ne ess bele!

Rolf Dobelli: Gondolj bele, hogy ne ess bele! című könyve különleges olvasmány. Alcíme: A hétköznapi gondolkodás 52 csapdája. Ez azt jelenti, hogy kb. 2-3 oldal terjedelemben ír egy-egy olyan gondolkodási beidegződésünkről, ami megnehezíti az életünket. Olvashatjuk egyfolytában (ez nem könnyű, mert akaratlanul is meg-megállunk töprengni) vagy naponta, hetente egyenként.